Politica de retur/schimb
POLITICA SCHIMB
Clientul are la dispozitie 14 zile de la plasarea comenzii la procedura de schimb.
Costurile schimbului vor fi suportate de client. Tariful aplicat pentru schimb este costul transportului dus-intors.
Clientul are responsabilitatea de a trimite la sediul firmei, prin orice firma de curierat prefera, coletul pe care doreste sa il schimbe(dpd, cargus, fancurier). (curierul care a adus coletul nu mai poate lua inapoi coletul!)
Dupa ce firma primeste coletul de la client, va fi supus unui proces de verificare si daca coletul este in stare noua, va fi trimis alt colet la schimb, plus suma transportului de plata (25 lei).
Procedura poate dura pana la maxim 14 zile lucratoare.
In cazul in care coletul nu indeplineste conditiile de stare noua, acesta va fi refuzat si trimis inapoi la client, plus de achitat suma transportului de catre client. In cazul in care trimitem coletul si acesta nu este ridicat, clientul pierde comanda si dreptul la retrimiterea ei.
In cazul in care doriti un schimb va rugam sa ne solicitati adresa pentru schimb+formularul pentru schimb care trebuie pus OBLIGATORIU in interiorul coletului.
Marimile si produsele nu se rezerva!
In momentul cand coletul ajunge la sediul firmei, clientul va fi contactat pentru a alege ce marimi si modele sunt disponibile pe stoc pentru a fi trimise la schimb.
POLITICA RETUR
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la plasarea comenzii sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. rio-outlet.ro
Inapoierea banilor se va face , conform OUG 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere, dar se poate amana rambursarea pana cand se primeste coletul, sau pana cand clientul trimite o confirmare ca a expediat coletul, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Inapoierea banilor se face doar prin transfer bancar, dupa ce firma a primit coletul si l-a verificat.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala consumatorului.(taxa de transport pentru trimiterea la sediul firmei+taxa de retur 25 lei, banii vor fi restituiti doar pe produse si nu include transportul) Din motive de igiena nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate etc.
SCHIMBUL/RETURUL se face doar pe whatsapp la acest numar- 0736767135
Comenzile plasate pe persoana juridica nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca rio-outlet.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Societatea noastra isi rezerva dreptul de a putea refuza primirea produselor in cazul in care acestea au fost returnate intr-o stare care nu mai permite revanzarea lor (spre exemplu: produse deteriorate, purtate, rupte, cu obiecte lipsa, inclusiv elementele de impachetare, etc.)
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
Va rugam sa ne solicitati adresa pentru retur+ formularul de retur care este obligatoriu de pus in interiorul coletului.
*Toate termenele de expediere si livrare se calculeaza in zile/ore lucratoare !
In momentul lansarii unei comenzi clientul este de acord cu termenii si toate conditiile prezentate mai sus.
rio-outlet.ro isi rezerva dreptul de a anula unilateral orice comanda, fara un anumit motiv si fara a anunta cumparatorul.